Projekt

Techniczne aspekty projektów domów szkieletowych
Post Reply
ORI
Posts: 1
Joined: Fri 06 May, 2005
Location: Kraków

Projekt

Post by ORI » Fri 06 May, 2005

Witam wszystkich
Jestem zupełnie zielony w sprawach budownictwa ale od wielu lat chodzi Mi po głowie własny dom z rodziną naturalnie . Nie jestem równierz przygotowany w żaden sposób do budowy , nie mam działki , projektu ale znalazlem coś bardzo interesującego a mianowicie to :
http://www.szkielet.com.pl/projekty/?projekt=143
Więc powiedzmy że projekt by był do zakupienia no ale naturalnie wiele trzeba jeszacze poczytać , załatwiać .
Bardzo proszę o kontakt z osobą która wybudowała ten domek , przez jaką firmę jak równierz bardzo bym prosił o namiar na firmę budowlaną z okolic Krakowa , by była solidną firmą !!! . Chciałbym poznać koszta samej budowy tego domu ?
Pozdrawiam Serdecznie


Wojciech Nitka
Posts: 3841
Joined: Thu 19 Aug, 2004
Location: Gdańsk
Contact:

Post by Wojciech Nitka » Fri 06 May, 2005

namiary na solidną firmą znajdziesz już w swoim komputerze. Ciekaw jest Twoich odczuć i wrażeń.

Pozdrawiam.

jarbrok
Posts: 1
Joined: Thu 06 Oct, 2005
Location: Lębork

projekt domu świerkowy

Post by jarbrok » Thu 06 Oct, 2005

Witam
Mam prośbę p. Wojtku o informacje na temat projektu http://www.szkielet.com.pl/projekty/?projekt=143 np. wymiary, przekrój pionowy itp. Nieukrywam, że jestem bardzo zainteresowany tym projektem ale zanim zdecyduję się na kupno tego projektu chciałbym uzyskać bliższe informację na jego temat, żeby chociażby sprawdzić czy będzie pasował do działki. Łączę wyrazy szacunku i pozdrawiam :D

Blankenstein Maciej
Posts: 2
Joined: Sun 16 Oct, 2005

Post by Blankenstein Maciej » Sun 16 Oct, 2005

Mam ochotę wybudować dom , podobają mi się domy drewniane firmy IBUD z Goczałkowic. Czy aby konkurencyjna cena nie jest przypadkiem związana z niską jakością? Proszę o odpowiedź na mblankenstein@poczta.fm
Z góry dziękuję i mam nadzieję na rozwianie paru wątpliwości .

Wojciech Nitka